Atlas Prestige - Kent Şarkıları 1



Atlas Prestige - Kent Şarkıları 1

01. Adım Kadın - Zuhal Olcay
02. Adın Kalmış - Mehtap Meral
03. Alev Alev - Ece Ülker
04. Alışıyorum Yokluğuna - Ece Ülker
05. Aralık - Vedat Sakman
06. Aşk Bu Değil - Birsen Tezer
07. Aşk Mevsimi - Dilek Türkan
08. Aşk Zamanı - Ece Ülker
09. Ayrılık - Dilek Türkan
10. Ayrılık - Doğan Canku
11. Ben Her Bahar Aşık Olurum - Mehtap Meral
12. Ben O Şarkıyı Henüz Yazmadım - Zuhal Olcay
13. Bilmem Hayal Miydi - Esra Dalfidan
14. Bırak Gitsin - Selen Gülün
15. Bırak Herşeyi - Vedat Sakman
16. Bırakma - Ceylan Ertem
17. Birdenbire - Selen Gülün
18. Bi'şeycik Olmaz - Bülent Ortaçgil
19. Böyle Daha Kolay - Ece Ülker
20. Bu Aşk Fazla Sana - Ece Göksu
21. Canım - Selen Gülün
22. Cennet - Selen Gülün
23. Çal Kapımı - Birsen Tezer
24. Çığlık Çığlığa - Birsen Tezer
25. Çoktular Ama Hiç Yoktular - Bülent Ortaçgil

Atlas Prestige - Kent Şarkıları 1

Türk Müziği, Kent Şarkıları

25 MP3 / 120 MB



Share this article :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
SUPPORT / DESTEK : ATLAS
Copyright © 2014 MUSIC