Atlas Prestige - Geçmiş Zaman Olur ki



Atlas Prestige - Geçmiş Zaman Olur ki

01. Affetmem - Funda
02. Ağla Halime - Nil Burak
03. Ağlıyorum Yine - Nilüfer
04. Aklın Nerdeydi -Yeşim
05. Al Ve Isıt Ellerimi - Meral & Zuhal
06. Aldım Başımı Gidiyorum - Erol Evgin
07. Allahım Yeter -Alpay
08. Anlasana - İlhan İrem
09. Anma Arkadaş - Erkin Koray
10. Arkadaşımın Aşkısın - Neco
11. Aşk Dediğin Laftır - Gökben
12. Aşka Veda Ettim - Ayla Algan
13. Aşkın Gözü Kör mü - Rana Alagöz
14. Aynalar - Salim Dündar
15. Bak Şu Çocuğa - Cici Kızlar
16. Bal gibi olur - Asu Maralman
17. Bana Benzerler - Turgay Merih
18. Beklenmeyen Misafir - Zeliha
19. Beni Bırakma - Lale Belkıs
20. Benim Balonlarım Vardı - İbo
21. Bim Bam Bom - Yasemin Kumral
22. Bir Başka Sevgiliyi - Nurhan Damcıoğlu & Erol Büyükburç
23. Bir Gün Beni Ararsan - Atilla Atasoy & Ayse Mine
24. Bir Roman Gibi - Rezzan Yucel
25. Bir Zamanlar - Mehmet Taneri
26. Birgün Karşılaşırsak - Gökhan Abur
27. Bize Kalan Nedir - Coşkun Demir
28. Bizim Mahallenin Kızı - Serpil Örümcer
29. Bizim Olsun - Bilgen Bengü
30. Boşu Boşuna - Uğur Akdora
31. Böyle Ayrılık Olmaz - Nilüfer
32. Böyle Bitsin - Gökhan Abur
33. Bu Gece - Rezzan Yücel
34. Çocuk Gözler - Ersan Erdura
35. Çalsam Bir Gün Kapını - Turgay Merih
36. Dağların Arkasında Yar - Alpay
37. Demek Ki Öyle - Ayşe Mine
38. Dostlar Beni Hatırlasın - Ersen
39. Dostum Ben Bu Dünyaya Alışamadım - Erol Evgin
40. Dönemez ki Bana - Gönül Yazar
41. Dünya Benim Oldu - Füsun Önal
42. Dünya Dönüyor - Demet Sağıroğlu
43. Dünyamı Yıktı Geçti - Nil Burak
44. Dünyayı Gözüm Görmüyorsa - Kartal Kaan
45. Eski Sevgili - Banu
46. Eylülde Gel - Alpay
47. Gözlerin Bulutlu - Nükhet Duru
48. Gül Gibi Koklarım Seni - Serpil Örümcer
49. Günler Aylar - Aydin Tansel
50. Hangisi - Serpil Barlas
51. Hasretim - İzel
52. Hayalimdeki Adam - Yeliz
53. Haydi Sil Gözlerini - İlhan İrem
54. Hayırdır İnşallah - Hale Caneroğlu
55. Herşey Bitmiştir Artık - Rana Alagöz
56. Hovarda - Emel
57. İşte Öyle Birşey - Erol Evgin
58. Kalbimdeki Acı - Ersen
59. Kalbimi Kim Çalıyor - Salim Dündar
60. Kandıramazsın - Asu Maralman
61. Kara Sevda - Behiye Aksoy
62. Kim Arar - Nilüfer
63. Kimler Geldi Kimler Geçti - Ajda Pekkan
64. Mutluluğa Doğru - Funda
65. Ne De Olsa Karın - Ayla Algan
66. Neden Gelmedin - Seyyal Taner
67. Nerelerdeydin - Aylin Urgal
68. Neşeli Gençleriz - Anne Marie David
69. Oldu Olanlar - Serpil Barlas
70. Olmaz Böyle Şey - Yeşim
71. Olmaz Olmaz Bu İş Olamaz - Asya
72. Ölsem De Bir Kalsam Da Bir - Banu Kırbağ
73. Ömrümün Sonbaharında - Barış Manço
74. Öpmek Geldi Içimden - Serpil Örümcer
75. Sen - Funda
76. Sen Aslıdan Da Güzelsin - Cumhur
77. Sen Benim Şarkılarımsın - Ayten Alpman
78. Sen Bensiz Ben Sensiz - Coşkun Demir
79. Sen Gidince - Beyaz Kelebekler
80. Sen Mevsimler Gibisin - Salim Dündar
81. Senden Başka - Füsun Önal
82. Seni Özler Şu Gönlüm - Serap Aksoy
83. Sevdan Olmasa - Erol Evgin
84. Sıcak Sımsıcaksın - Semiha Yankı
85. Sitem - Atilla Atasoy
86. Sitem - Erol Evgin
87. Sönmeyen Bir Şey Var - İbo
88. Söyleyemedim - Nilüfer
89. Sus - Nil Burak
90. Tanımazsın Beni - Sevda Karaca
91. Tanrım Bu Hasret Bitse - Erol Evgin
92. Unutama Beni - Esmeray
93. Yalan - Yeliz
94. Yalnız Adam - Sibel Egemen
95. Yasak Aşk - Gökhan Abur
96. Yaşadıkça - Yeliz
97. Yazık Oldu Yarınlara - İlhan İrem
98. Yedin Beni - Ersen
99. Yeni Bir Gün - Aydın Tansel
100. Yeter Ki Anla - Meral & Zuhal
101. Yine Yalnızım - Sibel Egemen
102. Yürekli Kadın - Erol Evgin

Atlas Prestige - Geçmiş Zaman Olur ki

Türk Pop, Nostalji

102 MP3 / 360 MB



Share this article :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
SUPPORT / DESTEK : ATLAS
Copyright © 2014 MUSIC